Wednesday, January 19, 2011

Sukan..Sukan..Sukan...

SALAM
Ok member2 sekalian..gua nak up plak 2nd lead story dalam blog gua..SUKAN...almaklum la..benda baru..semangat la skit nak update blog..tapi gambar nie semua game yg lepas2..
kire REVIEW la...har...har..har..

Sukan yg gua maen skg nie ader 2..1st badminton..tp pic x byk..2nd Futsal..haaaaaa..yg nie byk skit gambar..citer banyak x mau..lu org tgk la gambar2 yg tertera...

Nie gambar waktu main FUTSAL 1 BELIA 1 MALAYSIA kat Putrajaya..KOSMO! sebagai media rasmi berentap dengan PILIHAN MENTERI BELIA DAN SUKAN.. Dato' Ahmad Shabery Cheek serta pegawai2 lain..Pengarang KOSMO! En. Baharom Mahusin pon turun padang untuk merobek kubu PILIHAN MENTERI..
keputusannye kitaorg 'KENA' 2-1..

Waktu nie gua main stoper/midfielder...walaupun dok marking Dato, Shabery, tapi dengan kecekapan Dato, beliau berjaya melepasi pertahanan gua sekaligus menjaringkan gol..

Nie plak game ngan PILIHAN KBS..pertandingan 4 penjuru..KOSMO! muncul juara dalam perlawanan 4 penjuru nie..antara team yg bertanding..PILIHAN KBS..KOSMO!..PILIHAN SENIMAN dgn MEDIA PRIMA...

Friendly dgn BH (Berita Harian) ngan Metro..bermain away menyukarkan pergerakan kami..momantem ader lari skit bai..biasa la...AWAY...game menguji kemampuan sebelum pertembungan sebenar anjuran MSN (Majlis Sukan Negara)..

Adoi..penat plak rase nak tuleh panjang2..kat area sini plak lu org bleh tgk RANGKUMAN..
 Nie la player2 FUTSAL KOSMO!..ader beran..yg baju oren tu (yob) x feat lagi tu..baru pas operation..kalau x..10 bijik senang2 je dia sumbat..sambil baring pon dia tunjal bola masuk gol sambil gelak je tau..lu org bayangkan...hahahahhahah


Reza (idong) keeper terbaek..lu org tgk..mcm SHAOLIN SOCCER..dengan tenang dia blok tandukan Pak Nan..hahahha..sory bai..pic x brp clear..bola laju sgt...

Dua gambar nie waktu traning badminton kat opiz lepas keje..men dalam stor..hahahha..yer la..maner nak carik tmpt yg bukak 24/7...balun je..asal boleh peluh, dah kire cantek...skg nie gua traning tiap arie sabtu..kat ProShuttel Balakong..men 2 jam..10am-12am..

 Nia la Pro Shuttel tu..ada 24 rubberised courts..lu org bleh pilih nak maen court mana...REGE dia RM 16 JEGET sejam..penah masuk KOSMO!..
GAMBAR EHSAN DARI: http://www.badmintoncentral.com

Haaa....Otai Kim Hock pon men sini..
GAMBAR EHSAN: http://www.nst.com.my/nst/articles/oedkdl_m/Article/

Nie la serba sikit koleksi gambar sukan yg gua ader..tu pon gua cilok kat FB skit..kat website skit plus dgn koleksi gua skit..mcm biasa la kwn..kalau dah bukak dgn salam..
penutupnya dah tentu2 dengan...
WASALAM....

2 comments:

Dunia Aku said...

Salam bai...gua ada kat KL 28 sampai 31 Jan ni...ok gak cadangan lu..sebab gua pun tengah top form skrg ni...cuma gua takut tak dpt join sebab main waktu siang..apa pun, skrg gua dah pakai raket Nano Diamond..gua tarik 27...lu bayangkan lah bai..

RuanKering said...

Gile lah..Nano Diamond tu..x terangkat smash lu nt...arap2 lu bleh la turun..bleh sembang2..lamer x jumpa lu nie..gua nak gak try Nano Diamond..